up.gr-removebg-preview

Επιστροφές – Αλλαγές

Προϊόντα που αγοράστηκαν από το qup.gr δύναται  να επιστραφούν σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους, στην περίπτωση που είναι προβληματικά ή διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε, ή που δεν σας ικανοποίησαν.

Συγκεκριμένα, ο καταναλωτής έχει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς για να υπαναχωρήσει και να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να αναφέρει τους λόγους.
Από την πλευρά του, το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να του επιστρέψει τα χρήματα που πλήρωσε για την αγορά του προϊόντος συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε από τον καταναλωτή  για την υπαναχώρηση.

Ωστόσο, μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά. 

2. Ποια προϊόντα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης-Κόστος Επιστροφής;

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, 

  • τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, 
  • τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, 
  • τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, 
  • τα προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,
  • η προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα της υπαναχώρησης,
  • η προμήθεια τροφίμων, ποτών ή άλλων αγαθών που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο του νοικοκυριού και τα οποία παραδίδονται από τον προμηθευτή σε συχνή και τακτική βάση στην κατοικία ή τον χώρο εργασίας του καταναλωτή, 
  • οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση,
  • οι εφημερίδες και τα περιοδικά, εκτός κι αν υπάρχει συνδρομητική σύμβαση για την προμήθειά τους. 

Σε περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει και τα έξοδα αρχικής παράδοσης των προϊόντων; Επίσης, ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων;

Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε γραπτώς την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος ή έχει παραλείψει να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή. Ωστόσο ο προμηθευτής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά.

Για λόγους υγιεινής, δεν γίνονται δεκτές στο κατάστημά μας  επιστροφές σε εσώρουχα, κάλτσες και καλσόν.

Να σημειώσουμε πως για την διαδικασία αυτή προβλέπεται τυποποιημένο πανευρωπαϊκό έντυπο υπαναχώρησης. Το έντυπο αυτό είτε πρέπει να είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος, είτε να συνοδεύει το προϊόν κατά την παράδοσή του (μπορείτε να το βρείτε εδώ)
Προς διευκόλυνσή σας, θα θέλαμε να σας προτρέψουμε να μελετήσετε το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει το ηλεκτρονικό επιχειρείν Ν. 2251/1994

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στη συσκευασία στην οποία τα παραλάβατε και να συνοδεύονται με την απόδειξη σε άριστη κατάσταση.

Διαδικασία Επιστροφής – Αλλαγής

Προκειμένου να επιστρέψετε τα προϊόντα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη qup.gr στο τηλέφωνο που αναγράφεται στη σελίδα “Επικοινωνία”.

Σε περίπτωση ελαττώματος ή οποιασδήποτε άλλης αιτίας που καθιστά αναγκαία την αλλαγή του προϊόντος, τότε αυτό αλλάζεται με το ίδιο προϊόν εφόσον είναι διαθέσιμο.
Εάν αυτό δεν υπάρχει γίνεται αλλαγή με διαφορετικό προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν με ένα ή περισσότερα προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στη συσκευασία στην οποία τα παραλάβατε και να συνοδεύονται με την απόδειξη σε άριστη κατάσταση.

Έξοδα Αποστολής – Αλλαγής

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν ή διαφορετικό νούμερο το κόστος επιστροφής είναι δωρεάν Επιβαρύνεστε μόνο με τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος τα οποία είναι 2,50€ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α 24 %.

Σε περίπτωση υπαιτιότητας του καταστήματος μας τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το κατάστημα.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2242021993 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2242021993 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού μας τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 2242021993 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. H κατάσταση της παραγγελίας σας θα αλλάξει σε κατάσταση «Ακυρώθηκε».

Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί/συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, το QUP.GR διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Η ΟΜΟΙΑΣ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗΣ ΠΡΑΞΗΣ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΠΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΣΤΟ QUP.GR

Το qup.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην εκτελεί παραγγελία πελάτη με ιστορικό επαναλαμβανόμενων αρνήσεων παραλαβής, ακυρώσεων, ή/και επιστροφών

SHOPPING BAG 0
RECENTLY VIEWED 0